20.02.2012

Tuo kyseinen päivä muutti elämäni täysin. Yöllä oli syntynyt kaunis pieni enkelityttö 

Kyseinen päivä oli maanantai ja sinä aamuna aurinko paistoi kirkkaimmin kuin ennen.Makasin vain sairaalan sängyssä ja tuijotin tyhjyyteen.Kaikki äänet kaikkosi jonnekin ja oli aivan hiljaista,kyyneleet vain valuivat. Miksi minun pieni tyttöni ei saanut elää meidän kanssamme? Miksi minun pieni tyttöni ei itkenyt? Miksi minun pieni tyttöni ei saanut nähdä sitä kaikkea kaunista jota maailmassa oli? Miksi,Oli ainut kysymys joka pyöri päässäni.... Ja ikinä en tule kysymyksiini saamaan kunnon vastausta...

Ensimmäisen kerran,kun näin pienen prinsessani,en tiedä mitä päässäni mietin.Se hetki oli loppujen lopuksi kaunis ja hiljainen. Siinä hän makasi silmät kiinni ja niin hentona ja kauniina. Sellaisena haluan tyttäreni muistaa ja toivottavasti tulenkin muistamaan. 

Kotia tuleminen oli raskasta,koska kaikki oli laitettu valmiiksi. Makuhuoneessamme odotti pieni sänky ja hoitopöytä. Vaatteet odotti kaapissa käyttäjäänsä ja nalle odotti sängyssä unikaveriaan. Isoveli odotti pikkusiskoa kotiin. Kaikki oli valmiina,mutta miksi minä palasin kotiin tyhjin käsin,vain muisto sydämessä<3

Tuon kyseisen päivän jälkeen kaikki on muuttunut. Rakastan ja välitän entistä enemmän perheestäni,koska nyt tiedän miltä tuntuu menettää rakas ja tärkeä ihminen. Olen myös huomannut,että minusta on tullut ylisuojelevainen poikaani kohtaan ja annan hänelle kaiken mahdollisen. Joka ilta kerron pojalleni ja miehelleni,että rakastan häntä ja nähdään aamulla,koska ikinä ei voi tietää tuleeko seuraavaan päivää rakkaitten kanssa,niin ainakin olen sanonut rakastavani heitä.

Voisin kirjoittaa juuri nyt vaikka kuinka paljon,mutta jätetään jotain muillekin päiville.... 

 

Rakkaudella: Enkeli sydämessä<3